Spørsmål og svar
Her finner du ofte stilte spørsmål og svar. Hvis du ikke får svar på det du lurer på, må du gjerne ta kontakt via chat eller sende e-post til kundeservice@familiegleder.no.
Hvorfor lukter produktet mitt rart?
Både bodyene og t-skjortene våre kan ha en eddik-lignende lukt når den er ny. Lukten er fra fikseringsmiddelet som benyttes for å binde blekket i motivet til stoffet, og vil forsvinne i vask. Husk å følge vaskeinstruksjonene som du finner på plagget, og gi deg en klapp på skulderen for at du har gjort et miljøbevisst valg!
Må jeg betale noe i toll når jeg bestiller fra dere?
Det korte svaret er nei, du må ikke betale noe i toll når du bestiller hos oss. Produktene vi tilbyr lages på bestilling og sendes direkte til deg fra vår printpartner som er registrert i VOEC-registeret. Dette betyr at varen får en forenklet tollbehandling, og du slipper å betale toll.
Hvis det har skjedd en feil og du mottar en faktura fra fraktleverandør som ber deg betale toll eller MVA, ta kontakt med oss på chat eller e-post med en gang.
Er alle bodyer, t-skjorter til barn og t-skjorter til voksne samme modell?
Ja, det er de! Elsker du en av våre bodyer, så vil du elske alle! Det samme gjelder for t-skjorter til barn og t-skjorter til voksne. Det er kun motivet som er forskjellig.
Hvorfor tar frakten lang tid?
Hvert produkt vi tilbyr lages/trykkes etter at du har bestilt, spesifikt for deg. Dette gjør vi for å være mer miljøvennlige ved at vi unngår overproduksjon. Tiden det tar fra du har lagt inn en bestilling til du mottar den, blir dermed produksjonstid og frakttid lagt sammen.
Plagget jeg mottok er ødelagt, hva gjør jeg?
Dessverre kan det skje uhell når plagget blir laget. Ta kontakt med oss på chat eller send e-post til kundeservice@familiegleder.no, så finner vi en løsning!
Jeg angrer på kjøpet mitt, hva gjør jeg?
Du har alltid to ukers angrerett på kjøpet ditt, som du kan lese mer om her.
Hvor er ordrebekreftelsen min?
Ordrebekreftelsen kan dessverre havne i søppelpost-mappen hos noen e-post klienter. Hvis du finner e-post fra oss der, så anbefaler vi å manuelt velge at den ikke er søppel. Hvis mulig, kan du også gjerne legge til kundeservice@familiegleder.no eller @familiegleder.no som trygg avsender. Når disse stegene er utført, så er det ikke så mye mer å gjøre enn å krysse fingrene for at fremtidige e-poster fra oss havner i riktig mappe.
Ta kontakt med oss på chat eller send e-post til kundeservice@familiegleder.no hvis ordrebekreftelsen fortsatt er helt borte.